PLMA News in brief
More and more retailers roll out sustainable private label product ranges. Waitrose halved the plastic packaging of private label Easter chocolate eggs. This year Lidl Belgium unveils 11 meat alternatives in its Veggie and Vegan product lines. Lidl France debuted with the first milk carton made of plant-based plastic. Sales by Ahold Delhaize surpassed expectations in all of the 11 countries where the chain is present, reaching EUR 74.7 billion – a 14.2-percent growth in comparison with the previous year. Carrefour’s performance is the best of the last 20 years, as sales have grown by 7.8 percent to EUR 70.7 billion. //
Related news
Four Lidl products and one product line received the Value and Quality Grand Prize
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi unveils record expansion plan to meet UK’s ‘demand for discount’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >