PLMA-news in brief
🎧 Hallgasd a cikket:
Amazon is launching its online programme in Poland.
Private label wine sales by Delhaize were up 20 percent last year.
Penny is adding the vegan Food for Future brand to its product selection.
In the Netherlands Coop has a new logo for supporting domestic products, called Dutch farmer’s. //
Related news
Lidl Hungary’s food rescue program helped 700 people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer centricity is key to private label growth – PLMA Summit in Copenhagen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl continues its partnership with the UEFA Europa League and the UEFA Conference League
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
The Hungarian economy may finally start growing next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation remained unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fitch has improved its global GDP growth forecast for this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >