PLMA-hírek: Rövid hírek
Az Amazon elindítja online programját Lengyelországban.
A Delhaize saját márkás bor értékesítése tavaly 20%-os növekedést ért el.
Az írországi ALDI 2021 végéig kiterjeszti a kis- és közepes ír beszállítókra vonatkozó ideiglenes, rövidebb fizetési feltételekkel kapcsolatos kezdeményezését.
A Penny a vegán Food for Future márkával bővíti termékkínálatát.
A holland Coop új logót fejlesztett ki a hazai termékek támogatására. Az új, holland gazda (Dutch farmer’s) logót az akciós újságban és az üzletekben használják.
A svéd Coop megnyitotta első „személyzet nélküli” üzletét, amelyben mintegy 400 száraz, fagyasztott és hűtött SKU-t kínál. Ez a választék click&collect szolgáltatás keretében is elérhető.
Amszterdamban csak vegán és növényi alapú termékeket árusító szupermarket nyílt Vegan Fresco néven. Az üzlet mind élelmiszereket, mind non-food cikkeket kínál. //
Kapcsolódó cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >