PLMA-hírek: Rövid hírek

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 03. 16. 13:39

Az Amazon elindítja online programját Lengyelországban.

A Delhaize saját márkás bor értékesítése tavaly 20%-os növekedést ért el.

Az írországi ALDI 2021 végéig kiterjeszti a kis- és közepes ír beszállítókra vonatkozó ideiglenes, rövidebb fizetési feltételekkel kapcsolatos kezdeményezését.

A Penny a vegán Food for Future márkával bővíti termékkínálatát.

A holland Coop új logót fejlesztett ki a hazai termékek támogatására. Az új, holland gazda (Dutch farmer’s) logót az akciós újságban és az üzletekben használják.

A svéd Coop megnyitotta első „személyzet nélküli” üzletét, amelyben mintegy 400 száraz, fagyasztott és hűtött SKU-t kínál. Ez a választék click&collect szolgáltatás keretében is elérhető.

Amszterdamban csak vegán és növényi alapú termékeket árusító szupermarket nyílt Vegan Fresco néven. Az üzlet mind élelmiszereket, mind non-food cikkeket kínál. //

Kapcsolódó cikkeink