Sausages and champagne were the two most popular products during New Year's Eve
Sausages and champagne remained the two most popular products during New Year's Eve in Hungary –the supermarket chains informed MTI.
In the stores of Tesco, a significant part of the annual turnover of sausages and champagne concentrated to December. Nearly 560 tonnes of sausages were sold, 11 percent of the sales fall to this period. In the case of champagne the 36 percent of the sales is carried out in this period – the Tesco-Global Áruházak Zrt. informed MTI. (MTI)
Related news
Nébih: labeling errors found in dry rosé sparkling wines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sparkling wine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jenő Rácz showers his wife with cold sausage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bagels, stuffed cabbage and online scams – this could be the Christmas menu for many due to the rise in cybercrime
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian professional leadership also shaped global economic decisions at the historic B20 summit in South Africa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

