Sausages and champagne were the two most popular products during New Year's Eve
Sausages and champagne remained the two most popular products during New Year's Eve in Hungary –the supermarket chains informed MTI.
In the stores of Tesco, a significant part of the annual turnover of sausages and champagne concentrated to December. Nearly 560 tonnes of sausages were sold, 11 percent of the sales fall to this period. In the case of champagne the 36 percent of the sales is carried out in this period – the Tesco-Global Áruházak Zrt. informed MTI. (MTI)
Related news
Péter Váli’s specialty is ready: Buda green sparkling wine aged on brooms for 6 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One hundred and thirty small and large wineries produce sparkling wine in Hungary today.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Every sip is a new chapter – the BB wine and champagne family is completely renewed and takes the next level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Krisán resigns from the position of CEO of KAVOSZ Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >