Sausages and champagne were the two most popular products during New Year's Eve
Sausages and champagne remained the two most popular products during New Year's Eve in Hungary –the supermarket chains informed MTI.
In the stores of Tesco, a significant part of the annual turnover of sausages and champagne concentrated to December. Nearly 560 tonnes of sausages were sold, 11 percent of the sales fall to this period. In the case of champagne the 36 percent of the sales is carried out in this period – the Tesco-Global Áruházak Zrt. informed MTI. (MTI)
Related news
Life is beautiful in pairs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sparkling wine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Etyek sparkling wine comes under EU protection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Márton Nagy: the government expects 2-3 percent growth next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >After three months of increase, the GKI Business Index corrected back in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Conscious choices instead of reactions: what matters to European consumers today
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


