Why should packaging be top of your agenda?
Dairy company Abaújtej Közös Vállalat – they process 20 million litres of milk a year – asked DS Smith Packaging Hungary to design shelf-ready packaging for their new Gomolya cheese.
Task: Cost-efficient transformation of the existing packaging.
What we focused on: Resizing the packaging and at the same time making it easier to fold the new offering box.

Result:
- • Cutting packaging costs by 29 percent.
- • The packaging process became 12 percent shorter.
- • Access to Gomolya cheese increased on the shelves.
The product’s attractive packaging attracted shoppers’ attention. Consult our packaging strategy specialists!
We are # Packaging Strategists, delivering results.

www.dsmithpackaging.hu (x)
Related news
Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bags are flooding in: 22 billion plastic packaging could go out of fashion by 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Olasz boros áttörés Budapesten: 11 pincészet, 33 érem a Winelovers Wine Awards-on az ITA támogatásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ProForm Ltd. expands with a new product range and sales channel: Swedish bowls for catering and home consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >POS Media Hungary: new name for the market leader point-of-sale marketing agency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
