Product donation worth 5 million HUF from P&G and Auchan
Procter & Gamble and Auchan Hungary Kft. have closed their common charity programme which has resulted in a product donation for SOS Children’s Villages and 4 children’s homes worth 5 million HUF. The objective of the campaign is to make the environment cleaner, cozier and more comfortable for about 1300 children living in selected public institutions without parents.
Within the framework of the campaign any customer who purchased Procter & Gamble products – Always, Ariel, Head&Shoulders, Jar, Lenor and Pampers brands – in any Auchan stores in Hungary between 30 April and 30 June could support the programme, since P&G has allocated 5 HUF per products.
Related news
Which way is the smile industry going?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Procter & Gamble Appoints Shailesh Jejurikar As CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Product trademark gives companies a sense of community and customers reliable quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Spar Austria opens digital shop window
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lantmännen Unibake buys Dutch bakery group Boboli Benelux
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Taste the cuisines of 13 nations and regions at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >