Coop Italia to launch 5,000 new private label SKUs
Coop Italia is to launch 5,000 new private label SKUs in the next two years – this move will increase its product offering by 50%.The aim of the initiative is to ensure quality and safeguard purchasing power in an increasingly difficult economic situation. Coop Italia has set the goal of doubling private label sales in four years. The retailer’s private label selection currently consists of 15 product ranges.
Related news
Provident: A growing number of Hungarians are finding it challenging to survive on their income
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sándor Czomba: the purchasing power of salaries has been continuously increasing for more than 1.5 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tommy Brings Coop Italia Products Exclusively To Croatia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Happy Meal rule after scandal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >