Ötezer új sajátmárkás cikkelemet dob piacra a Coop Italia
Az elkövetkező két évben a Coop Italia mintegy 5000 új saját márkás cikkelemet tervez bevezetni, ami révén termékkínálata 50 százalékkal bővül majd. A kezdeményezéssel a vállalat célja, hogy minőséget kínáljon, és megőrizze a fogyasztók vásárlóerejét az egyre nehezebbé váló gazdasági körülmények között. Ugyanakkor, ezzel egyidejűleg célként tűzte ki maga elé a saját márkás értékesítés megduplázását négy év alatt.
A Coop Italia saját márkás kínálata 70 éves múltra tekint vissza, és jelenleg 15 termékcsaládból áll. Az új piaci szegmensekre célzott 5000 új termék május–júniusban érkezik az üzletekbe – kezdetben reggelizőtermékek kaphatók majd, melyeket később kiegészítenek az alkoholos és nem alkoholos italok, tészták, tésztaalapú fogások, valamint fűszerek-ízesítők.
A vállalat vezetője szerint Olaszországban valaha volt legnagyobb saját márkás termékkínálat-bővítés a Coop beszállítói körének bővülését is magával hozta. Az eddigi 150 beszállítóhoz most további 250 beszállító csatlakozik, melyek 80%-a olasz kis- és középvállalkozás.
Kapcsolódó cikkeink
Így emelné a jövedelmek vásárlóerejét a kormány
A kamatmentes munkáshitel 2025 januárjától lesz igényelhető, megkezdődött a hitelkonstrukció…
Tovább olvasom >200 millió eurót költ a Tesco a beszállítói kapcsolatokra Írországban
A Tesco Ireland több mint 200 millió eurót költ arra,…
Tovább olvasom >Jelentős bérnövekedés Magyarországon: 2024 júliusában tovább nőttek a keresetek
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) friss adatai szerint 2024 júliusában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >