Intermarché and Casino announce 5-year strategic partnership
In the next 5 years Intermarché and Casino Group will engage in a strategic partnership, primarily in the fields of purchasing, digital marketing, advertising services and the food industry. Within the framework of the partnership the two companies’ joint central unit – led by Intermarché – will negotiate the purchasing conditions for the mass products of leading international brands. Purchasing of non-food product categories will be done by another, Casino-managed division in France. Outside of France a third organisation will offer international services to companies in Europe and Latin America.
Related news
Tommy Brings Coop Italia Products Exclusively To Croatia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vileda and Dr. Beckmann Join Forces for Cleaning Product Bundles in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Casino announces Morocco expansion with 210 stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >