Ötéves stratégiai együttműködést jelentett be az Intermarché és a Casino
Az Intermarché és a Casino Group stratégiai együttműködést folytat az elkövetkező öt évben elsősorban a beszerzés, a digitális marketing, a hirdetési szolgáltatások és az élelmiszeripar vonatkozásában.
Az együttműködés keretében a vezető nemzetközi márkák tömegtermékeinek beszerzési feltételeiről egy a két cég által létrehozott és az Intermarché által működtetett központi beszerző egység tárgyal; a nem élelmiszerjellegű termékkategóriák beszerzését pedig egy a Casino által menedzselt másik központi egység végzi Franciaországban. A határokon kívül a felek egy harmadik szervezetet hoznak létre, amely iparági cégcsoportoknak kínál nemzetközi szolgáltatásokat Európában és Latin-Amerikában. Ezeken túl minden más beszerzés tekintetében egymástól függetlenül működnek, és remélik, hogy a fenti három szervezet a két céget versenyképesebbé teszi majd, ami végső soron a fogyasztók javát szolgálja.
A digitális szegmensben a két cég közös vállalkozást létesít, és kiskereskedelmi médiaajánlattal fordul az élelmiszergyártókhoz és ügynökségeikhez Franciaországban.
Az Intermarché és a Casino Group együttműködési megállapodása révén az Agromousquetaires versenybe szállhat a Casino Group számos saját márkájának beszállítói szerződéseiért, ezáltal a francia eredetű termékek beszerzési csatornáját biztosítva.
Kapcsolódó cikkeink
Auchan boltokat vásárolna a Covirán Portugáliában
A spanyol Covirán szupermarketlánc portugáliai Auchan-üzletek esetleges megvásárlását fontolgatja, ugyanis…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vadhús egészséges, de alig fogyasztjuk
A vadhús Magyarországon ritkaságnak számít a mindennapi étkezések során, pedig…
Tovább olvasom >AM: kétszáz milliárd forint érhető el a mezőgazdasági és élelmiszeripari fejlesztésekhez
Szeptember 17-től két új, összesen 200 milliárd forint értékű felhívásra…
Tovább olvasom >Árérzékenység zöldségfogyasztás: új trendek a magyar vásárlók körében
A magyar vásárlók az inflációs válság közepette egyre inkább odafigyelnek…
Tovább olvasom >