Oatly introduces new product variations for the first time in five years
Swedish oatmilk maker Oatly has expanded its North American beverage portfolio for the first time in five years, by launching the Unsweetened and Super Basic OatMilk. The company says both products have been developed to meet a variety of nutritional needs. The Unsweetened version contains zero grams of added sugar per serving and 40 calories, while Super Basic is made up of four ingredients – water, oats, sea salt and citrus zest fibre.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/2-3
Related news
Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oatly Is Launching A Ready-To-Drink Matcha Latte Oat Milk This Summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo teams up with NotCo on NPD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: the gross average salary was 693,700 forints, 9.0 percent higher than a year earlier.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The state banned the purchase of Alföldi Tej
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >