Oatly introduces new product variations for the first time in five years
Swedish oatmilk maker Oatly has expanded its North American beverage portfolio for the first time in five years, by launching the Unsweetened and Super Basic OatMilk. The company says both products have been developed to meet a variety of nutritional needs. The Unsweetened version contains zero grams of added sugar per serving and 40 calories, while Super Basic is made up of four ingredients – water, oats, sea salt and citrus zest fibre.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/2-3
Related news
Aldi unveils Brussel Sprout flavour cocktail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oatly develops oat milk for automatic coffee machines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oatly Launches Ready-to-Drink Oat-Based Iced Coffees in the UK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
