Oatly introduces new product variations for the first time in five years
Swedish oatmilk maker Oatly has expanded its North American beverage portfolio for the first time in five years, by launching the Unsweetened and Super Basic OatMilk. The company says both products have been developed to meet a variety of nutritional needs. The Unsweetened version contains zero grams of added sugar per serving and 40 calories, while Super Basic is made up of four ingredients – water, oats, sea salt and citrus zest fibre.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/2-3
Related news
It’s hard to sell oat milk in a doomsday atmosphere – Oatly’s growth has stalled
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for a lower VAT on alternative drinks in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oatly Strengthens Irish Presence With Dedicated Local Team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn flavors from Korea and the art of fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
