Unite against qualitative hunger
The Danone Kft. created a media club under its 17 years old “Do Together for the Children” (TEGY) program.
The media club is dealing with important social tasks every year: This year’s theme is qualitative hunger that can be experienced with an increasing degree among the children.
“By creating the Media Club we want to establish a community that sets an example to be followed, by raising a current social problem into the circle of awareness” – Kiss Beáta, Corporate External relations Director of the Danone Kft.
Related news
Where did 288 million portions of surplus food go in the country?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The OKOSTÁNYÉR® National Student Knowledge Test has started
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible food management: this is ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
XIXO’s summer prize game ended with record success – 10 million forints were won twice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Solar energy is increasingly important in retail – more SPAR stores are powered by solar panels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The autumn GLAMOUR days have arrived at Rossmann
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >