Unite against qualitative hunger
The Danone Kft. created a media club under its 17 years old “Do Together for the Children” (TEGY) program.
The media club is dealing with important social tasks every year: This year’s theme is qualitative hunger that can be experienced with an increasing degree among the children.
“By creating the Media Club we want to establish a community that sets an example to be followed, by raising a current social problem into the circle of awareness” – Kiss Beáta, Corporate External relations Director of the Danone Kft.
Related news
Responsible food management: this is ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shared goal, different paths
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What can we do as parents beyond the world of school canteens and cafeterias?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The state banned the purchase of Alföldi Tej
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jack Ma is back at the forefront of Alibaba – AI development could boost the company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fashion Show, unique color advice, sneaker design in the Allee autumn event offer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >