ÖRT: child characters in digital advertising
🎧 Hallgasd a cikket:
In the digital world, children are no longer present only as users, but also as active actors – often in advertisements, as influencer or as children of influencer.
What should clients do to act legally, ethically, taking into account the human dignity and digital footprint of children? ÖRT issues a recommendation on this in cooperation with the Hintalovon Foundation.
Related news
PFR Influencer & Talent – Another influencer agency among ÖRT members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Whose trust is it? – this is how the domestic influencer market is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New cycle, stable operation, unchanged direction – ÖRT management has received trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Only old people quit, Generation Z just doesn’t do it anymore
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >