ÖRT: child characters in digital advertising
🎧 Hallgasd a cikket:
In the digital world, children are no longer present only as users, but also as active actors – often in advertisements, as influencer or as children of influencer.
What should clients do to act legally, ethically, taking into account the human dignity and digital footprint of children? ÖRT issues a recommendation on this in cooperation with the Hintalovon Foundation.
Related news
Strategic cooperation for responsible pharmaceutical communication
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PFR Influencer & Talent – Another influencer agency among ÖRT members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Whose trust is it? – this is how the domestic influencer market is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Record-breaking Black Friday in online orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign launched to dispel misconceptions about meat and dairy products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Power in every sip
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
