The Hungarian Tourism Agency launched a national campaign for schoolchildren
The Hungarian Tourism Agency launched a national campaign for lower-grade schoolchildren focusing on Kajla, the curious puppy who would travel all over Hungary.
Németh Anna, Deputy Chief Marketing and Sales Officer of the Hungarian Tourism Agency, told M1 news channel on Sunday afternoon that they were looking for sights in all counties and in Budapest that are easy to reach and might be interesting for children. (MTI)
Related news
The roast goose flies into your mouth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ryanair is ending its subscription service
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Improving economic conditions in tourism – service provider confidence is stabilizing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Taxes and proportions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Időközben Szerbiában – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A return to the basics of classic bar culture: the Lazy Lion bar has opened in Adria Palace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
