The Hungarian Tourism Agency launched a national campaign for schoolchildren
The Hungarian Tourism Agency launched a national campaign for lower-grade schoolchildren focusing on Kajla, the curious puppy who would travel all over Hungary.
Németh Anna, Deputy Chief Marketing and Sales Officer of the Hungarian Tourism Agency, told M1 news channel on Sunday afternoon that they were looking for sights in all counties and in Budapest that are easy to reach and might be interesting for children. (MTI)
Related news
A high-prestige programme
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now buy Budapest Card from BKK vending machines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Netrisk: average travel insurance premiums increased by 1.5 percent in the summer season
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
ITAKA Hungary launches the 2026 summer season with a new destination and pre-booking discounts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A high-prestige programme
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can now buy Budapest Card from BKK vending machines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >