The Hungarian Tourism Agency launched a national campaign for schoolchildren
The Hungarian Tourism Agency launched a national campaign for lower-grade schoolchildren focusing on Kajla, the curious puppy who would travel all over Hungary.
Németh Anna, Deputy Chief Marketing and Sales Officer of the Hungarian Tourism Agency, told M1 news channel on Sunday afternoon that they were looking for sights in all counties and in Budapest that are easy to reach and might be interesting for children. (MTI)
Related news
MOL Nagyon Balaton attracted 730 thousand visitors this year – festivals continue to be the engines of tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Forest Cycle Route of the Year runs between Szárliget and Csákvár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: domestic tourist traffic exceeded 15 million people earlier than ever before
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A celebration of flavours
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kétdimenziós étterem – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >