The Hungarian Tourism Agency launched a national campaign for schoolchildren
The Hungarian Tourism Agency launched a national campaign for lower-grade schoolchildren focusing on Kajla, the curious puppy who would travel all over Hungary.
Németh Anna, Deputy Chief Marketing and Sales Officer of the Hungarian Tourism Agency, told M1 news channel on Sunday afternoon that they were looking for sights in all counties and in Budapest that are easy to reach and might be interesting for children. (MTI)
Related news
OKSZ calls for a reduction in public charges for the SZÉP card
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A digital competence center will be established to support small tourism businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: hundreds of thousands of travelers spent the autumn break in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Another sales tax is the SZÉP card transaction fee in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ calls for a reduction in public charges for the SZÉP card
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kutyaillemhely az állatbarát étteremben – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

