Országos kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség iskolásoknak
Országos kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség alsó tagozatos iskolásoknak, melynek középpontjában Kajla, a kíváncsi vizslakölyök áll, aki bejárná egész Magyarországot.
Németh Anna, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing- és értékesítési vezérigazgató-helyettese az M1 aktuális csatorna vasárnap délutáni műsorában elmondta: minden megyében és Budapesten is kerestek olyan nevezetességeket, amelyek könnyen megközelíthetőek és a gyermekek számára is érdekesek.
Hozzátette: júliusban a MÁV segítségével azok az alsó tagozatos diákok, akiknek Kajla-útlevelük van, a diákigazolványt és az útlevelet felmutatva ingyenesen utazhatnak az országon belül vasúton, és az őket kísérők is kedvezményeket kapnak.
A meglátogatott helyeken a gyerekek Kajla-útlevelükbe pecséteket gyűjthetnek, és applikáció is tartozik a kezdeményezéshez, melyet úgy fejlesztettek ki, hogy a diákoknak – elsődlegesen 6-10 éves gyermekeknek – szól, és a szülőnek kell regisztrálnia.
Princzinger Péter a Magyar Turisztikai Szövetség elnöke a műsorban közölte: már több mint száz turisztikai szolgáltató regisztrált a kezdeményezés internetes felületén, hogy a látványosságok közvetlen közelében valamilyen ingyenes szolgáltatással vagy kedvezménnyel várják a Kajla-útlevéllel érkező családokat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Drasztikus az áremelkedés a Balatonnál
A Balaton környéki szállások árai idén átlagosan 10%-kal nőttek az…
Tovább olvasom >Szent György-hegyi bornapok: apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a természeti környezetben fejleszteni
Apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a tájba illő fejlesztéseket végrehajtani,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >