Country Brand 2.0 – Budapest performs under its opportunities, but may progress rapidly
Budapest’s performance and attractiveness are both significantly below its possibilities, however, rapid development is available with collaboration – the participants of the Country Brand 2.0 conference told on Tuesday in the Akvárium Klub.
“The growth of urban tourism in Europe and many parts of the world far exceeds the growth of the local economy, however, Budapest's performance, can be considered as average” – Bienerth Gusztáv, chairman of the Roland Berger Zrt. marketing consultant company emphasized. (MTI)
Related news
Autumn sailing season has begun on Lake Balaton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BalatonBike365: record traffic in Lake Balaton cycling tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Csodásmagyarország.hu has conducted a survey of the most beautiful viewpoints in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Autumn sailing season has begun on Lake Balaton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The former building of the Ministry of the Interior is being auctioned at a starting price of 50.8 billion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nominate yourself to receive the Gundel Prize in 2025!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >