Country Brand 2.0 – Budapest performs under its opportunities, but may progress rapidly
Budapest’s performance and attractiveness are both significantly below its possibilities, however, rapid development is available with collaboration – the participants of the Country Brand 2.0 conference told on Tuesday in the Akvárium Klub.
“The growth of urban tourism in Europe and many parts of the world far exceeds the growth of the local economy, however, Budapest's performance, can be considered as average” – Bienerth Gusztáv, chairman of the Roland Berger Zrt. marketing consultant company emphasized. (MTI)
Related news
A digital competence center will be established to support small tourism businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: hundreds of thousands of travelers spent the autumn break in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: travel insurance conditions have changed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A digital competence center will be established to support small tourism businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: hundreds of thousands of travelers spent the autumn break in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: travel insurance conditions have changed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

