Country Brand 2.0 – Budapest performs under its opportunities, but may progress rapidly
Budapest’s performance and attractiveness are both significantly below its possibilities, however, rapid development is available with collaboration – the participants of the Country Brand 2.0 conference told on Tuesday in the Akvárium Klub.
“The growth of urban tourism in Europe and many parts of the world far exceeds the growth of the local economy, however, Budapest's performance, can be considered as average” – Bienerth Gusztáv, chairman of the Roland Berger Zrt. marketing consultant company emphasized. (MTI)
Related news
Visit Hungary launches autumn campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: Nyíregyháza and Varsány both successfully participated in this year’s Flowery Towns and Villages competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ibis & TRIBE Budapest Stadium Hotel among the world’s most sustainable hotels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New greenhouse at Platán Gourmet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A sörfőzőüst reinkarnálódása – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary launches autumn campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >