Organic young shoppers
🎧 Hallgasd a cikket:
The latest research by Packaged Facts claims that members of generations Y and Z like organic and natural products the most. They think these products represent a higher quality. Even those with a lower income in this consumer group buy natural products more often than the average.
Related news
Young people expect to spend 43 million forints on their first home
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Change among business owners: Generation Y has become the new engine of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Young people are mainly entering the world of digital finance through grocery shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Oatly Launches Ready-to-Drink Oat-Based Iced Coffees in the UK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Colruyt expands health offering with self-testing kits
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

