Oracle: One-third of the consumers are immediately distracted by a brand because of a bad experience
More than a third of consumers will immediately lose track of a brand when it comes to bad experiences – according to Oracle’s new survey.
According to the survey, 88 percent of consumers share negative experiences with others, companies are increasingly less able to influence their buying habits, while consumers are less likely to believe to infuencers, celebrity, politicians or technology sources such as social media, mobile advertising and voice services. (MTI)
Related news
Brands under the Christmas tree
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bejgli in the basket: exploring Hungarian Christmas traditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Hungarian economy may finally start growing next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation remained unchanged in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fitch has improved its global GDP growth forecast for this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >