Oracle: One-third of the consumers are immediately distracted by a brand because of a bad experience
More than a third of consumers will immediately lose track of a brand when it comes to bad experiences – according to Oracle’s new survey.
According to the survey, 88 percent of consumers share negative experiences with others, companies are increasingly less able to influence their buying habits, while consumers are less likely to believe to infuencers, celebrity, politicians or technology sources such as social media, mobile advertising and voice services. (MTI)
Related news
Private labels make plant-based alternatives cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Generations X and Y would be happy to cook more
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: Government helps farmers with a loan moratorium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: more and more middle-aged people live in their own apartments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
