Carrefour France’s online and digital initiatives
From its launch of a voice grocery service with Google to enabling shoppers to self-scanning via smartphone and the introduction of its online marketplace Carrefour is driving its online and digital innovation in France.
As part of the partnership created by the two companies in June 2018, Carrefour is to launch a voice-activated grocery shopping service in France in conjunction with Google. To use the service on Google Assistant, shoppers link their Google and Carrefour accounts and then simply add items to a shopping list by saying the product or specific brands. The digital assistant is available on smartphones, compatible smart speakers and connected screens.
IGD
Related news
Grupo Carrefour Brasil Introduces Sustainable And Traceable Beef
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour prepares sale of Romanian branch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Life is beautiful in pairs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Packaging market sitting on a roundabout
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola HBC invests in Northern Ireland bottling line
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
