Carrefour France’s online and digital initiatives
From its launch of a voice grocery service with Google to enabling shoppers to self-scanning via smartphone and the introduction of its online marketplace Carrefour is driving its online and digital innovation in France.
As part of the partnership created by the two companies in June 2018, Carrefour is to launch a voice-activated grocery shopping service in France in conjunction with Google. To use the service on Google Assistant, shoppers link their Google and Carrefour accounts and then simply add items to a shopping list by saying the product or specific brands. The digital assistant is available on smartphones, compatible smart speakers and connected screens.
IGD
Related news
Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mixed Results For Carrefour In Italy And Brazil
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Belgium Allows Seven Day Store Opening
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The awards for this year’s Value and Quality Grand Prize competition have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gergely Gulyás: anything can happen regarding the margin stop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Attractive audience programs await visitors to the 82nd OMÉK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >