Online és digitális megoldások a Carrefour-tól
A hangalapú élelmiszerszolgáltatás elindításától az okostelefonos scannelésig, valamit a Carrefour online piacterének bemutatásáig a cég számos innovációt vezetett be az elmúlt időszakban.
A Carrefour még 2018-ban lépett partnerségre a Google-lel, hogy elindítja hangalapú vásárlási szolgáltatását Franciaországban. A vásárlóknak annyi volt csupán a dolguk, hogy „bemondják” telefonjukba vagy más digitális eszközük mikrofonjába a megvásárlandó termék nevét.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
30-perces házhozszállítást kínál a Carrefour és a Glovo Olaszországban
30 perces élelmiszer-házhozszállítást kínál a Glovóval Olaszországban együttműködő Carrefour Italia…
Tovább olvasom >A Carrefour beruházásainak középpontjában Románia áll
Tovább halad a Carrefour „Digital Retail 2026” stratégiájával. A beruházások…
Tovább olvasom >Az Auchan, a Carrefour és az Intermarché együtt vásárol meg 288 Casino üzletet
Három francia kiskereskedő vásárolja meg a Casino 288 üzletét 1,35…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >