Fererro Launches Online Shop With Deliverti
Italian confectionery company Ferrero has launched an online shop in collaboration with Rome-based e-commerce platform Deliverti, owned by Ad Maiora group.
The two partners kicked off the Ferrero Shop project in 2021 – a year in which online shopping registered 18% annual growth, setting new records during Black Friday and the Christmas shopping season.
Building on the successes achieved with brands such as Parmalat and Coca-Cola, Deliverti was tasked with translating Ferrero’s values and offering a complete online user experience, strongly focused on functionality and product customisation.
ESM
Related news
Ferrero Achieves 90% Ingredient Traceability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kellogg’s stock shot up like a rocket: Ferrero acquisition may be behind it
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ferrero launches a Nutella spread with peanuts to fuel US growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >