Albert Heijn Launches ‘Omnichannel’ Subscription Service
Dutch retailer Albert Heijn has introduced an ‘omnichannel’ subscription service for customers – ‘Mijn Albert Heijn Premium’ – which it claims is a first among supermarkets in the country.
The service will allow customers to save more on their daily expenses in-store and when ordering online.
The retailer highlighted that the launch of Mijn Albert Heijn Premium is the next step in digitising Albert Heijn’s extensive customer programme.
ESM
Related news
Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visa launches new program to support the digitalization of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
