Albert Heijn Launches ‘Omnichannel’ Subscription Service
Dutch retailer Albert Heijn has introduced an ‘omnichannel’ subscription service for customers – ‘Mijn Albert Heijn Premium’ – which it claims is a first among supermarkets in the country.
The service will allow customers to save more on their daily expenses in-store and when ordering online.
The retailer highlighted that the launch of Mijn Albert Heijn Premium is the next step in digitising Albert Heijn’s extensive customer programme.
ESM
Related news
Albert Heijn app now speaks six languages
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
EU tax on ultra-processed foods and alcoholic beverages could come – EU’s first cardiovascular action plan is being prepared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
