Albert Heijn Launches ‘Omnichannel’ Subscription Service
Dutch retailer Albert Heijn has introduced an ‘omnichannel’ subscription service for customers – ‘Mijn Albert Heijn Premium’ – which it claims is a first among supermarkets in the country.
The service will allow customers to save more on their daily expenses in-store and when ordering online.
The retailer highlighted that the launch of Mijn Albert Heijn Premium is the next step in digitising Albert Heijn’s extensive customer programme.
ESM
Related news
Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn discloses methane emissions in “world first” move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Dutch can cook using a virtual chef in the Albert Heijn app
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >