Albert Heijn Launches ‘Omnichannel’ Subscription Service
Dutch retailer Albert Heijn has introduced an ‘omnichannel’ subscription service for customers – ‘Mijn Albert Heijn Premium’ – which it claims is a first among supermarkets in the country.
The service will allow customers to save more on their daily expenses in-store and when ordering online.
The retailer highlighted that the launch of Mijn Albert Heijn Premium is the next step in digitising Albert Heijn’s extensive customer programme.
ESM
Related news
Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn uses data to combat food waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn discloses methane emissions in “world first” move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: retail turnover in August exceeded the same period of the previous year by 2.4 percent and the previous month by 0.8 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: purchasing power is increasing, retail trade is expanding – family tax cuts and food vouchers for pensioners are further strengthening turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: There is still room for expansion in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >