Albert Heijn Launches ‘Omnichannel’ Subscription Service
Dutch retailer Albert Heijn has introduced an ‘omnichannel’ subscription service for customers – ‘Mijn Albert Heijn Premium’ – which it claims is a first among supermarkets in the country.
The service will allow customers to save more on their daily expenses in-store and when ordering online.
The retailer highlighted that the launch of Mijn Albert Heijn Premium is the next step in digitising Albert Heijn’s extensive customer programme.
ESM
Related news
Albert Heijn’s personal care brand revamped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn app now speaks six languages
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Colruyt rolls out hybrid meat in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The New Year’s Eve fireworks fair is back: temporary sales will start in department store parking lots at the end of December
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first Eastern European non-alcoholic beer turns 50
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausage: pork prices are already going down, but they won’t be cheaper in stores – a significant correction may come in the spring at the earliest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
