Dreher is launching an online Valentine’s Day campaign
Although not everyone at home holds Valentine’s Day, but the fact is that for many it is an important day. In 2021, Dreher would like to draw attention to the fact that we don’t necessarily have to stick to red rosy, dessert greetings, there are other ways to express ourselves. If the bouquet doesn’t really feel self-identical, we can also message to the other on a beer label. The campaign aims to make Valentine’s Day unique this year with Dreher Gold’s unique digital packaging, it can also be celebrated online.
Related news
Molson Coors to cut 400 corporate jobs as it positions itself ‘beyond beer’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cyberattack paralyzes Asahi’s production – rivals move immediately
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oktoberfest 2025 in the legendary “capital” of Hungarian beer culture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Game meat sales on Kifli.hu double in autumn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

