Olyanok vagyunk, mint sör meg a habja: Valentin-napi online kampányt indít a Dreher
A Dreher Gold februári online kampányának célja, hogy megmutassa, nem kell feltétlenül ragaszkodni a klasszikus köszöntésekhez, van más módja is annak, hogy kifejezzük magunkat. A Dreher Gold egyedi, digitális csomagolásainak köszönhetően egyedi lesz a Valentin-nap, ráadásul online is ünnepelhető. A kampányhoz Czutor Zoltán és Czutor-Kilián Zsanett is csatlakozott.
Bár itthon nem mindenki tart Valentin-napot, de az tény, hogy sokak számára ez egy fontos nap. 2021-ben a Dreher arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy nem kell feltétlenül ragaszkodni a vörös rózsás, desszertes köszöntésekhez, van más módja is annak, hogy kifejezzük magunkat. Ha a csokrot nem igazán érezzük önazonosnak, akkor üzenhetünk sörös címkén is a másiknak. A kampány célja, hogy a Dreher Gold egyedi, digitális csomagolásaival idén egyedi legyen a Valentin-nap, ráadásul online is ünnepelhető.
A teljes mértékben online kampány közösségi média aktivitásokkal és influencer együttműködéssel szólítja meg a fogyasztókat. Középpontjában Csuth Péter, független grafikus által tervezett, egyedi címkékkel ellátott Dreher Gold üvegek állnak. A címkék különböző stílusban készültek és a szokásostól eltérő, kreatív bókokat ábrázolnak. A címkék többféle formátumban jelennek meg a kampányban: a Facebook Messenger üzenetküldő alkalmazásában matricaként, az Instagramon pedig sztori GIF-ként, amit tovább is küldhetünk a szeretteinknek. A kampány csúcspontja a Valentin-nap, február 14. lesz.
Az üzenetek átadásához olyan véleményvezéreket választott a Dreher, akik hitelesen tudják képviselni a márkát és a különleges Valentin-napot. Az RTL Klub Nyerő Páros című műsor harmadik szériájának közkedvelt párosa volt Czutor Zoltán és Czutor-Kilián Zsanett, akik alkalmanként fogyasztanak sört és ők maguk is jobban preferálják az egyedi és sajátos önkifejezést, mint a megszokott formákat. A kampány résztvevőiként megmutatják, ők hogyan készülnek idén erre az alkalomra, és hogyan fejezik ki érzéseiket egymás iránt. Emellett egy Instagram nyereményjátékot is hirdetnek az oldalukon, amely során egy rekesz, limitált Valentin-napi címkével ellátott, kereskedelmi forgalomban nem kapható Dreher Goldot ajánlanak fel nyereményként.
A kampány elemeinek előkészítése ezúttal is online platformokon futó munkafolyamatokkal valósult meg. A kampány fejlesztésében Csuth Péter, független grafikus, a Wavemaker Hungary és a Noguchi Porter Novelli vett részt.
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >