Olympians opened Mol’s new café in a central location in the capital
They are waiting for the guests with a sophisticated interior design, image: WWW.BATATAMAS.HU/BATA TAMÁS
Mol’s “Shape Tomorrow” 2030+ updated long-term strategy places special emphasis on the development of consumer services, the company’s goal is to get closer to customers and offer services that make their daily lives easier. (origo)
Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Smoking rules to be further tightened in Belgium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Management change and fee adjustment at Mohu after 50 billion losses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Prémium ital, prémium irodalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Bread Day celebrated with a national charity event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism 15 years from now
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >