Olimpikonok nyitották meg a Mol új kávézóját a főváros egyik központi helyén
Hosszú Katinka úszóval, Szilágyi Áron kardvívóval, valamint Manhercz Krisztián és Varga Dániel vízilabdázókkal nyílt meg a Mol belvárosi kávézója, a Fresh Corner Café Budapest egyik központjában, a Blaha Lujza téren található Europeum bevásárlóközpontban. Az új és még nagyobb helyre költözött vendéglátóhely továbbra is friss, minőségi kávéválasztékkal, roppanós hot-doggal, frissen és helyben készült szendvicsekkel, levesekkel, salátákkal, limonádékkal és smoothie-kkal várja a felfrissülni vágyókat egész nap – idézi a Mol közleményét az origo.
Igényes belső kialakítással várják a vendégeket, kép: WWW.BATATAMAS.HU/BATA TAMÁSA Mol „Shape Tomorrow” 2030+ frissített hosszú távú stratégiája külön hangsúlyt fektet a fogyasztói szolgáltatások fejlesztésére, a vállalat célja, hogy a változó fogyasztói igények folyamatos követésével közelebb kerüljön a vásárlókhoz, és olyan szolgáltatásokat kínáljon, melyek megkönnyítik mindennapjaikat.
A Blaha Lujza téren található Europeum bevásárlóközpontban újonnan megnyílt Fresh Corner café ideális példa erre, hiszen a vállalat messzemenőkig szem előtt tartotta mind a kényelmesen kávézni vágyók, mind pedig a munkába vagy a város másik pontjába siető utazók igényeit.
Így a 135 négyzetméteres kávézóban a 27 férőhely mellett, olyan önkiszolgáló kávégépeket is üzembe helyeztek, amellyel a vásárlók maguknak készíthetik el kávéjukat és ott azonnal egyetlen érintéssel fizethetnek is, valamint elviteles zónát is kialakítottak, ahol a vásárlók a reggeli csúcsidőben gyorsan megvehetik reggelijüket vagy ebédjüket.
„A Fresh Corner Café megnyitása óta az elmúlt három évben rengeteget tanultunk, és a kávézó ki is nőtte jelenlegi helyét. A költözéssel újabb lehetőségek is nyílnak előttünk, hiszen Budapest egyik legforgalmasabb helyszínén olyan kávézót hozhatunk létre, amely valódi találkozópont lehet” – mondta a megnyitón Mozga Gábor, a Mol-csoport értékesítés és operáció vezetője.
A Mol hat évvel ezelőtt kezdte el a töltőállomásait átalakítani a Fresh Corner koncepció jegyében, ma pedig már szinte minden második töltőállomáson friss étellel és kiváló minőségű kávéval várják a fogyasztókat.
A koncepció sikerét pedig mi sem bizonyítja jobban, mint hogy 2020-ban a járványhelyzet ellenére is 46 millió csésze kávét adtak el a Mol töltőállomásain a régióban.
A töltőállomások kereteit a vállalat 2018-ban hagyta maga mögött, amikor megnyílt Budapesten a belvárosi Fresh Corner kávézó. Az elmúlt három év tapasztalatát pedig ezúttal egy nagyobb és forgalmasabb helyszínen, a Blaha Lujza téren található Europeum bevásárlóközpontban nyitott kávézóban kamatoztatja tovább a vállalat. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Mészáros Lőrinc jelentős nyereséggel értékesítette a karcagi műanyag-feldolgozót a Molnak
A G7 beszámolója szerint jelentős haszonnal adta el Mészáros Lőrinc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >