The Szentkirályi and the Kékkúti closed a succesful first year together
In the first year of their merger, the net revenues of the Kékkúti Ásványvíz Zrt. and the Szentkirályi Ásványvíz Kft. achieved 15 billion HUF in 2015, 13 percent more than the two companies previous year's results – the company’s owner, the Central European Mineral Water Holding (CEMW) told MTI on Tuesday.
The holding also reported that in 2015 a total of 360 million liters of mineral water was sold, 14 percent more than the year before.
Meanwhile, the Hungarian mineral water market reached 10.5 percent increase in value, mainly due to the 18.6 percent volume growth due to the hot summer in the July-September period – according to the data of Nielsen. (MTI)
Related news
Extreme summer, record heat: this is how chain stores are reacting to the heat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With two mugs to survive – this is how Hungarian small breweries closed 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Improving results despite declining sales: Alföldi Tej Kft. stabilizes after a difficult year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >