Nyereséges első évet zárt együtt a Szentkirályi és a Kékkúti
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. és a Szentkirályi Ásványvíz Kft. egyesítésének első évében 15 milliárd forintos nettó árbevételt ért el tavaly, ami 13 százalékos növekedés a két cég előző évi eredményeihez képest – közölte a vállalatok tulajdonosa, a Central European Mineral Water Holding (CEMW) kedden az MTI-vel.
A holding beszámolt arról is, hogy 2015-ben összesen 360 millió liter ásványvizet értékesítettek, 14 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Mindeközben a magyar ásványpiac értékben 10,5 százalékos növekedést ért el, amelynek egyik oka a Nielsen adatai szerint a forró nyár miatti 18,6 százalékos volumennövekedés a július-szeptemberi időszakban. Csak abban a három hónapban a holding értékesítése 21 százalékkal emelkedett – közölte a társaság.
A CEMW megjegyezte, hogy az integráció eredményeként a Kékkúti évek után ismét nyereséges, a Szentkirályi pedig erősíteni tudta piaci helyzetét. Idén Kékkúton több millió eurós beruházást indít a cég, megújítja a két vezető márkát, a Szentkirályit és a Theodorát, valamint új és visszatérő termékekkel erősít az ízesített vizek piacán.
Magyarországon ugyanis az ásványvíz-kategórián belül dinamikusan nőtt az ízesített termékek aránya – a vizsgált 12 hónapban ez a szegmens mennyiségben már a teljes piac 10 százalékát tette ki – olvasható a közleményben.
A Central European Mineral Water Holdingot 2015-ben hozta létre a Karlovarské Minerální Vody Group-ot (KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa, Balogh Levente. 2015 márciusában a CEMW Holding tulajdonába került a Kékkúti Ásványvíz Zrt., majd azt követően 2015 áprilisában a Szentkirályi Ásványvíz Kft is. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >