Coca-Cola has increased its share on the soft drink market
Coca-Cola’s quarterly report is slightly better as the expectations of analysts – portfolio.hu wrote.
The sales volume in the last quarter of 2015 continued to shift toward noncarbonated drinks like bottled water, tea and juice, which grew at three times the rate of sales for carbonated drinks.
The sales revenue in the quarter that ended on 31 December decreased by 8 percent to 10 billion USD, compared with the 10.9 billion USD in the same period of a year earlier. The figures, though, exceeded analysts’ expectations. (portfolio.hu)
Related news
Coca-Cola aims to help solve the orange juice crisis with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Brand Footprint 2025: the favourite FMCG brands of shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The state banned the purchase of Alföldi Tej
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung’s 2025 OLED TVs Receive VDE “Real Black” Certification for Leading-Edge Picture Quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There are no McDonald’s restaurants in several countries, this is the reason
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >