Növelné kiskereskedelmi jelenlétét a Redefine Meat Európában
Az izraeli növényi alapú húshelyettesítőket kínáló vállalat elsősorban a vendéglátóiparnak szállít.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Redefine Meat izraeli növényi alapú húsokat gyártó vállalat tervei szerint több piacán is belépne a kiskereskedelembe. A cég szója- és búzaalapú termékeit Izraelen kívül jelenleg csak a vendéglátóipari szereplőknek értékesíti. A vállalat hazai piacán éttermi és kiskereskedelmi ügyfeleknek szállít. Ahhoz azonban, hogy a vállalat termékei bármely országban kiskereskedelmi forgalomba kerüljenek, fontos, hogy a fogyasztók „kritikus tömege” már ismerje a márkát a vendéglátóiparból.
A Redefine Meat „nagyon fokozatos megközelítéssel” indult el az izraeli kiskereskedelmi szektorban. Először hentesüzletekben, majd városi kiskereskedőknél értékesített, és termékeit csak az idei év elején listázta be az egyik országos üzletlánc. A vállalat arra számít, hogy ugyanez hamarosan az Egyesült Királyságban, Németországban és Hollandiában is meg fog történni.
A múlt hónapban a Redefine Meat nyolc vendéglátóipari szolgáltatóval kötött megállapodást az Egyesült Királyságban, ahol termékei iránt hatalmas keresletet lát a vállalat, és ahol 2021-ben lépett piacra. //
Related news
Oatly Is Launching A Ready-To-Drink Matcha Latte Oat Milk This Summer
Oatly is the latest plant-based milk brand to launch a…
Read more >Radnóti secondary school students learn about plant-based nutrition
NÉGYOSZ launched the Smart Protein programme last November and by…
Read more >Vote for your favorite Menteshely for guaranteed discounts!
Menteshelyek.hu is a collection of places offering paleo, vegan, sugar-free,…
Read more >Related news
OKSZ: Retail is not responsible for rising prices
The 3 percent annual increase in retail sales in June,…
Read more >Hungarian startup measures carbon footprint of largest domestic webshops
Carbon.Crane, the first Hungarian startup dedicated to ISO-compatible digital carbon…
Read more >The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
In the case of food, 86.6 percent of buyers prefer…
Read more >