Növelné kiskereskedelmi jelenlétét a Redefine Meat Európában
Az izraeli növényi alapú húshelyettesítőket kínáló vállalat elsősorban a vendéglátóiparnak szállít.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Redefine Meat izraeli növényi alapú húsokat gyártó vállalat tervei szerint több piacán is belépne a kiskereskedelembe. A cég szója- és búzaalapú termékeit Izraelen kívül jelenleg csak a vendéglátóipari szereplőknek értékesíti. A vállalat hazai piacán éttermi és kiskereskedelmi ügyfeleknek szállít. Ahhoz azonban, hogy a vállalat termékei bármely országban kiskereskedelmi forgalomba kerüljenek, fontos, hogy a fogyasztók „kritikus tömege” már ismerje a márkát a vendéglátóiparból.
A Redefine Meat „nagyon fokozatos megközelítéssel” indult el az izraeli kiskereskedelmi szektorban. Először hentesüzletekben, majd városi kiskereskedőknél értékesített, és termékeit csak az idei év elején listázta be az egyik országos üzletlánc. A vállalat arra számít, hogy ugyanez hamarosan az Egyesült Királyságban, Németországban és Hollandiában is meg fog történni.
A múlt hónapban a Redefine Meat nyolc vendéglátóipari szolgáltatóval kötött megállapodást az Egyesült Királyságban, ahol termékei iránt hatalmas keresletet lát a vállalat, és ahol 2021-ben lépett piacra. //
Related news
Melanie Joy returns to Hungary upon the invitation of MAVEG
One of the best-known vegan activists, Harvard University psychologist Melanie…
Read more >New Year’s resolutions: two months of momentum
Foodora’s experience is that at the beginning of the year…
Read more >Vegan Pet Food Market To Nearly Double In Value By 2034
Consumers are increasingly aware of the benefits of plant-based diets…
Read more >Related news
In the Shadow of Price Margin Caps: Easter Shopping in Hungary, 2025
This year’s Easter shopping season in Hungary was less about…
Read more >Disrupted market, uncertain future – foot-and-mouth disease epidemic could have serious consequences
The outbreak of foot-and-mouth disease (FMD) in Hungary has triggered…
Read more >Easter trends: what are shoppers looking for this year?
Last March, before Easter, nearly 90 thousand boxes, i.e. almost…
Read more >