Növeli befektetését a Molson Coors a Zoa Energy márkában
Elmélyíti együttműködését a Molson Coors Beverage Company a Zoa energiaital-márkával, amellyel először 2021-ben írt alá kizárólagos forgalmazásról szóló szerződést. A kiterjesztett megállapodás pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra, de a megnövelt pénzeszközök segítségével a Zoa 2024-ben több mint kétszeresére emelheti a marketingre fordított összegeket, és bővítheti a termék nemzetközi piacokon történő forgalmazását.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az italóriás szerint a zéró cukortartalmú energiaital-márka 138%-os éves növekedést elérve 2022-ben több mint 100 millió dolláros forgalmat jelentett.
A bevezetés előmozdítja az italóriás stratégiáját, amely a vállalat irányításának Gavin Hattersley általi 2019-es átvételével lépett életbe, és amelynek célja a portfólió átalakítása, valamint a sörös gyökereken túli terjeszkedés felvásárlások és új termékek más italkategóriákban való bevezetése révén.
Related news
Monster Energy Ultra Rosá
The product, introduced to the Hungarian market in February, offers…
Read more >Borsodi is the official beer of the Hungarian national football team
Borsodi Brewery and the Hungarian Football Federation have signed a…
Read more >Related news
BH AgrárTrend Index: the outlook for the Hungarian food industry has stabilized
The assessment of the situation of the actors of the…
Read more >GVH: The postponement of certain amendments to the Competition Act is justified
The Economic Competition Authority (GVH) agrees with the postponement of…
Read more >We can drink from these RevoCups this year
More than 400 works were submitted to the VÍZió graphics…
Read more >