Növeli befektetését a Molson Coors a Zoa Energy márkában

By: Trademagazin editor Date: 2023. 10. 02. 10:58

Elmélyíti együttműködését a Molson Coors Beverage Company a Zoa energiaital-márkával, amellyel először 2021-ben írt alá kizárólagos forgalmazásról szóló szerződést. A kiterjesztett megállapodás pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra, de a megnövelt pénzeszközök segítségével a Zoa 2024-ben több mint kétszeresére emelheti a marketingre fordított összegeket, és bővítheti a termék nemzetközi piacokon történő forgalmazását.

A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.

Az italóriás szerint a zéró cukortartalmú energiaital-márka 138%-os éves növekedést elérve 2022-ben több mint 100 millió dolláros forgalmat jelentett.

A bevezetés előmozdítja az italóriás stratégiá­ját, amely a vállalat irányításának Gavin Hattersley általi 2019-es átvételével lépett életbe, és amelynek célja a portfólió átalakítása, valamint a sörös gyökereken túli terjeszkedés felvásárlások és új termékek más italkategóriákban való bevezetése révén.

Related news