Növeli befektetését a Molson Coors a Zoa Energy márkában
Elmélyíti együttműködését a Molson Coors Beverage Company a Zoa energiaital-márkával, amellyel először 2021-ben írt alá kizárólagos forgalmazásról szóló szerződést. A kiterjesztett megállapodás pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra, de a megnövelt pénzeszközök segítségével a Zoa 2024-ben több mint kétszeresére emelheti a marketingre fordított összegeket, és bővítheti a termék nemzetközi piacokon történő forgalmazását.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az italóriás szerint a zéró cukortartalmú energiaital-márka 138%-os éves növekedést elérve 2022-ben több mint 100 millió dolláros forgalmat jelentett.
A bevezetés előmozdítja az italóriás stratégiáját, amely a vállalat irányításának Gavin Hattersley általi 2019-es átvételével lépett életbe, és amelynek célja a portfólió átalakítása, valamint a sörös gyökereken túli terjeszkedés felvásárlások és új termékek más italkategóriákban való bevezetése révén.
Related news
Albertsons enters e-commerce partnership with Grubhub
The restaurant delivery company is providing delivery service in as…
Read more >Billa, Penny, Shell Team Up To Expand EV Charging Infrastructure In Czechia
Billa, Penny and Shell have entered into a strategic partnership…
Read more >A Hungarian development enables cost-effective rabbit meat production
The digital development of the University of Veterinary Medicine and…
Read more >Related news
Fidelity: Three themes shaping investments in Q3
Has the post-epidemic normalization that we have been waiting for…
Read more >Auchan has appointed a new product director
From July 1, László Varga will perform the duties of…
Read more >