Növeli befektetését a Molson Coors a Zoa Energy márkában
Elmélyíti együttműködését a Molson Coors Beverage Company a Zoa energiaital-márkával, amellyel először 2021-ben írt alá kizárólagos forgalmazásról szóló szerződést. A kiterjesztett megállapodás pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra, de a megnövelt pénzeszközök segítségével a Zoa 2024-ben több mint kétszeresére emelheti a marketingre fordított összegeket, és bővítheti a termék nemzetközi piacokon történő forgalmazását.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az italóriás szerint a zéró cukortartalmú energiaital-márka 138%-os éves növekedést elérve 2022-ben több mint 100 millió dolláros forgalmat jelentett.
A bevezetés előmozdítja az italóriás stratégiáját, amely a vállalat irányításának Gavin Hattersley általi 2019-es átvételével lépett életbe, és amelynek célja a portfólió átalakítása, valamint a sörös gyökereken túli terjeszkedés felvásárlások és új termékek más italkategóriákban való bevezetése révén.
Related news
THG strikes Myprotein tie-up with Mars
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: SAP Hungary and BME sign three-year strategic cooperation agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Molson Coors eyes M&A to build out beyond beer portfolio
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Extended margin squeeze begins – 13 more products will be subject to regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Monday, the SZÉP card can be used again to purchase cold food
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cheese prices may rise: semi-hard varieties are exempt from margin restrictions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
