Praktiker’s share of online traffic has increased
Praktiker’s share of online traffic has increased to more than 8.5 percent of total sales by the end of July, from the 7 percent last year and 5 percent of 2017 – the DIY chain announced on Wednesday.
Bagaméri László, Sales Director of Praktiker said in the announcement that since 2017, the number of online shoppers has increased by 40-50 percent every year. The average shopping cart value is about 3.5-4 times higher for online purchases than in stores. (MTI)
Related news
Praktiker: personal advice is coming, shopping is getting easier
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The chainsaws roar, the best Hungarian loggers compare their skills
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The SZÉP card option for home renovations brought in billions in turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: negotiations begin between Alföldi Tej Kft. and the Hungarian State on the acquisition of the dairy company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jenő Rácz dreamed up the latest menu for the Hungarian McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Miró Aperitivo Night – the Spanish vermouth is once again setting off on its conquering journey in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >