Nőtt a Praktiker online forgalmának részaránya
Július végére több mint 8,5 százalékra nőtt a teljes értékesítésből a Praktiker webáruházának részaránya, amely tavaly 7 százalék, 2017-ben 5 százalék volt – közölte a barkácsáruházlánc szerdán az MTI-vel.
Bagaméri László, a Praktiker értékesítési igazgatója a közleményben kiemeli: 2017 óta minden évben 40-50 százalékkal nőtt az online vásárlók száma. Az átlagos vásárlói kosárérték mintegy 3,5-4-szer magasabb az online vásárlásoknál, mint az üzletekben.
Hallgat László, a vállalat e-kereskedelmi vezetője kifejtette, hogy az online látogatások 60 százalékát már mobiltelefonokról kezdeményezik, az így történő vásárlások aránya meghaladja a 30 százalékot.
A Praktiker 1998-ban nyitotta meg első áruházát Magyarországon, jelenleg 20 üzletegységet működtet és mintegy 1500 embernek ad munkát.
Webáruházában több mint 30 ezer féle árucikk érhető el, a termékkínálatot katalógus-értékesítéssel együtt még ebben az évben 40 ezer fölé szeretné emelni a vállalat.
A vállalat a GKI Digital idei éves rangsorában a tizenötödik legnagyobb forgalmú online kereskedő lett Magyarországon – írták a közleményben.
Korábbi közlésük szerint a Praktiker 2018-ban 57,1 milliárd forint nettó árbevételt ért el, mintegy 20 százalékkal többet az előző évinél, az adózás utáni nyeresége meghaladta a 3 milliárd forintot az előző évi 2,8 milliárd után. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Már a zsebünkben is elférnek a webáruházak, és ezt ki is használjuk
Az okostelefonok szerepe évről évre egyre kiemelkedőbb az online vásárlások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >