NMHH: thirteen percent decrease in the number of television product appearances
The authority said in a statement that the study analyzed self-produced programs broadcast by national commercial televisions in the second half of 2020. During the six months, 2,427 brands were advertised, a total of 17,675 such advertisements were featured on RTL Klub and TV2, 13 percent less than those registered in the same period of 2019 (20,412). (MTI)
Related news
NMHH: streaming services are more popular in households with children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NMHH: We should ensure that our shipments are received even when we are on vacation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ÖRT-NMHH Mini-conference: Where is influencer advertising headed next?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Réka Rubint: “Only one thing tires me: resting…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Agrármarketing Centrum: “Developing Countryside” campaign has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >