NMHH: the advertising market is still below the pre-pandemic levels

There’s room for the advertising market to grow stronger
According to a communication from the NMHH Communications Directorate, in the first half of 2021, there were 12,809 such advertisements on RTL Klub and TV2, which is two percent less than in the same period of 2020 (13,151) and is still lower, compared to 2019 (17,796). (MTI)
Related news
NMHH: streaming services are more popular in households with children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NMHH: We should ensure that our shipments are received even when we are on vacation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ÖRT-NMHH Mini-conference: Where is influencer advertising headed next?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Winners of the 2025 Hungaropack Hungarian Packaging Competition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Turmoil in the tubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

