NMHH: the share of advertisings promote domestic products and services is low
There is still very little television advertising to promote domestic products and services, but the accessibility of TV shows remains at 99.9 percent – the National Media and Communications Authority (NMHH) told, whose Media Council accepted a study on two topics.
According to the announcement made by the NMHH Communications Directorate to MTI on Thursday, the Authority has examined thirty-five television programs for advertising, with 2798 new advertisements played 1.4 million times. Newly published advertisements accounted for almost half of the total advertising volume – 47.5 percent – with a daily average of fifteen, never before seen ads. (MTI)
Related news
(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s Christmas commercial sparks controversy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The secret currencies of loyalty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Belgium’s Colruyt Group launches data protection initiative
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dishwasher or manual washing-up?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
