No more chocolate and sweets at the checkout in Kiwi stores
Norwegian discount retailer Kiwi would like to promote healthy food choices for shoppers by removing all chocolate and sweets products from the checkout zone. The initiative has been welcomed by the National Association for Public Health. At the moment the measure is being introduced in Kiwi’s 703 stores in Norway, where 1 in 4 consumers shop in Kiwi stores, realising more than 4 million transactions per week.
Related news
Japan’s Mitsubishi Expands In Salmon Farming With Acquisitions In Norway, Canada
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi targets 20 new store locations across the UK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Customer experience and sustainable solutions: PENNY’s successful year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
There are both positives and negatives in the new Hungarian certificate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: In the second quarter of 2025, the economic performance exceeded the second quarter of 2024 by 0.2 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer price inflation accelerated in the euro area in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >