No more chocolate and sweets at the checkout in Kiwi stores
Norwegian discount retailer Kiwi would like to promote healthy food choices for shoppers by removing all chocolate and sweets products from the checkout zone. The initiative has been welcomed by the National Association for Public Health. At the moment the measure is being introduced in Kiwi’s 703 stores in Norway, where 1 in 4 consumers shop in Kiwi stores, realising more than 4 million transactions per week.
Related news
Aldi: cuts prices on hundreds of food items, clothes will be available for 5 forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi US Plans Its First Store Near Times Square
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Japan’s Mitsubishi Expands In Salmon Farming With Acquisitions In Norway, Canada
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
István Nagy: campaign to promote rabbit meat consumption launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HoReCa Heroes 2025 awards presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pessimistic consumer sentiment eased somewhat in the euro area in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >