Nielsen: massive millions for slimming preparations
In April, the sales of slimming products peaked in May, slightly up by about 2 percent in value, compared to the same period of last year, according to the Nielsen market research company’s database.
In the period under review, weight loss control products were sold in a value of about one and a half billion forints, among which the capsule and powder are the most popular format.
In April and May Hungarians purchased more than one fifth of the total annual turnover.
Related news
97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Costa Art & Craft competition is starting!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

