Nielsen: one in three TV users also watch programs on Internet
Every third Hungarian television consumer over age four watches programs on Internet as well, while domestic television contents 16 percent.
Hungary's most popular programs on the net are sports (35 percent viewership), soap operas (31 percent), news (29 percent), talent shows (28 percent) and reality shows (17 percent), shows (16 percent), followed by magazines, cooking and quiz shows (both 12 percent). (Nielsen)
Related news
Website speed, design, security key for online shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bejgli in the basket: exploring Hungarian Christmas traditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
There is development potential in domestic table grape production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Couriers protest over deteriorating working conditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian M&A market remains buoyant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >