Nielsen: domestic retail trade preserved its momentum
The value of retail trade in Hungary increased by 8.3 percent in the first quarter of 2018, compared to the same period of the previous year – accoring to Nielsen.
This exceeds the European average by more than twice, which in the period under review was 3.7 percent. The Hungarian result reached second place in the European rankings, and only Turkey has expanded more dynamically – according to the”Growth Reporter” quarterly European survey by Nielsen. (Source: Nielsen)
Related news
“You can’t say no to such an exciting time!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 3rd Open Markets Day will be held at 22 locations across the country
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sweden to lower VAT on food
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >