Nielsen: sales of e-shopping grew by 15 percent globally
Online sales of packaged and fresh goods have increased globally by 15 percent over the past two years.
As consumers’ confidence in the online shopping ecosystem increases, the range of product categories in the basket also expanded – according to the latest Nielsen Market Research report, which also reveals that 93 percent of Hungarians have purchased online, mostly fashion and travel products, but food delivery increased as well. (Nielsen)
Related news
The end of cheap “cheap orders”: customs and taxes await small packages in the US, and soon in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Knuspr Joins Swiss Markant Network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Race against time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Creative lunch box: 4+1 tips for a fun and healthy start to school
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP expands European sovereign cloud offering to drive AI advancements in the region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih removes more than 55 tons of honey of unknown origin from circulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >