Nielsen: sales of e-shopping grew by 15 percent globally
Online sales of packaged and fresh goods have increased globally by 15 percent over the past two years.
As consumers’ confidence in the online shopping ecosystem increases, the range of product categories in the basket also expanded – according to the latest Nielsen Market Research report, which also reveals that 93 percent of Hungarians have purchased online, mostly fashion and travel products, but food delivery increased as well. (Nielsen)
Related news
Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The big winners of Hungarian e-commerce are the customers: GLS and DPD have signed a strategic partnership for even more flexible package collection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The secret currencies of loyalty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Belgium’s Colruyt Group launches data protection initiative
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dishwasher or manual washing-up?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
