Nielsen: The Hungarian retail is a silver medalist at European level
The Hungarian market for daily consumer goods increased by 7.8 percent in the second quarter of 2018.
Hungary’s retail trade, which is far over the European (2.4 percent) average, increased by 7.8 percent in the second quarter of 2018. Compared to the same period of the previous year, higher turnover only registered in Turkey – according to Nielsen’s “Quarterly European Growth Reporter” survey. (Nielsen)
Related news
K&H Analyst Commentary: What awaits Hungarian inflation?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism produced a strong eight months – MBH quick analysis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Grapevine golden yellow disease has already appeared in the Pannonhalma wine region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A collection of short stories was published by the Nébih’s Without a Remnant program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >