Nielsen: Hungarian women spend one and a half billion forints annually for hair removal
According to the retail index of the Nielsen market research company, Hungarians spent 1.4 billion forints on depilatory products in the period under review, 16 percent more than a year before. (MTI)
The sales of depilatory products and women’s shavings peak in July. Hungarian women spent more than one and a half billion forints for these products between June 2017 and May this year, typically in drug stores – Nielsen market researcher told MTI.
Related news
97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Costa Art & Craft competition is starting!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spain’s Deoleo Sees Olive Oil Prices Staying High Until June 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The deer-rooing season has begun in Hungarian forests
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The amount of domestic game meat sold and intended for own consumption in 2024/25 was 13 thousand tons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >