Hungarians spent 22 billion HUF on detergents
The Hungarians’ desire to clean up is growing: Between March 2017 and February 2018, we spent more than 33 billion HUF for detergents and cleaning products – according to Nielsen’s retail index.
This is a 5 percent increase in value, while the turnover increased by 2 percent, compared to the same period of last year. The volume of products sold was over 51 thousand tons. There is a need for general and toilet cleaners, but we also like disposable household cleaning wipes as well. (Source: Nielsen)
Related news
Fighting dirt and supporting sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >97% Of Portuguese Prefer Physical Stores, 22% Shop Online, Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >