NFM: eCommerce is in the focus of consumer protection this year
In 2017, the Consumer Protection Authority and the Ministry of National Development (NFM) checked more than 800 webstores, five times more than in the previous years, mainly through trial purchases. Due to the continuous increase in online purchases, e-commerce is in the focus of consumer protection this year – NFM told MTI on Thursday.
According to the report, due to regulatory measures, the Internet commerce in Hungary is not characterized by abusive consumer protection violations.
The authority will continue to focus on the inspection of showrooms, amusement parks, adventure parks and aquaparks, coupon sales and travel agencies. (MTI)
Related news
Consumer protection agency recalls peanut butter due to allergen alert
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Race against time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JD.com’s attempt to enter the UK market fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >