NFM: e-commerce is in the focus of the consumer protection tests
Consumer protection controls focus on e-commerce this year so the families can safely buy online – the National Development Ministry (NFM) announced on Thursday.
According to the ministry, the number of online purchases increases dramatically in the coming weeks, during which it is worth taking into account the experiences of the Consumer Protection Authority and the NFM’s Internet Laboratory and the lessons learned from the test purchases of the European Consumer Center. (MTI)
Related news
The Hungarian labor market remains stable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Alibaba International helps global retailers with new AI agents
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >