NFM: e-commerce is in the focus of the consumer protection tests
Consumer protection controls focus on e-commerce this year so the families can safely buy online – the National Development Ministry (NFM) announced on Thursday.
According to the ministry, the number of online purchases increases dramatically in the coming weeks, during which it is worth taking into account the experiences of the Consumer Protection Authority and the NFM’s Internet Laboratory and the lessons learned from the test purchases of the European Consumer Center. (MTI)
Related news
Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority has ordered an Advent food safety inspection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Financial Literacy Awards Presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Are you in the book? – Superbrands evaluated once again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OECD GDP growth slows in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Consumer Protection Authority has ordered an Advent food safety inspection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

