Yakult targets net zero emissions by 2050
Probiotic product manufacturer Yakult Honsha Co. Ltd. wants to achieve net zero carbon dioxide emission level by 2050. Then company’s Environmental Vision 2050 strategy identifies six important themes, innovation, creating value for the community, supply chain management, climate change, plastic packaging and water use where steps need to be taken.
Related news
Lidl: technology also helps on the road to climate neutrality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MARTINI® has a new look
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Annual Costs From Climate Change Set To Total €35 Trillion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Are you in the book? – Superbrands evaluated once again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OECD GDP growth slows in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
