Net-zéró kibocsátásra hajt a Yakult 2050-ig
A probiotikus tejtermékeiről ismert Yakult Honsha Co., Ltd. 2050-re a net-zéró szén-dioxid-kibocsátás elérését tűzte ki céljául. A vállalat stratégiáját az Environmental Vision 2050 tervben vázolja.
A vállalat víziója hat fontos témát azonosított: az innovációt, a közösségi értékteremtést, az ellátásilánc-menedzsmentet, a klímaváltozást, a műanyag-csomagolást, valamint a vízfelhasználást. Az eredményes haladás érdekében a csoport backcasting módszer segítségével fogalmazta meg 2030-as környezeti célkitűzéseit és a 2021–2024-re vonatkozó cselekvési tervét.
A Yakult 2018-hoz képest 2030-ig 30%-kal csökkentené az üvegházhatású gázok kibocsátását, valamint a műanyag-csomagolás mennyiségét is Japánban, valamint 10%-kal mérsékelné a tejfeldolgozó üzemeiben a termelési egységenkénti vízfogyasztás mértékét is.
A vállalat a fenti célok elérése érdekében előtérbe helyezi a megújuló energiák felhasználását; kutatást végez a környezetbarát csomagolóanyagok kapcsán, és mérsékli a műanyaghasználatot.
Kapcsolódó cikkeink
MYKIND by Nánásiék Limited Balaton edition
Ördög Nóra és a híres Nánási család „Nekem a Balaton”…
Tovább olvasom >Új higiéniai tanácsadó szolgáltatás
A világjárvány és a klímaválság hatására ma minden korábbinál szigorúbb…
Tovább olvasom >A borászok terheinek növekedésétől tartanak a hegyközségek az új hulladékgazdálkodási szabályok miatt
Jelentősen növeli a szőlő- és borágazat gazdasági és adminisztratív terheit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >