Nespresso, farmers and sustainability
Nespresso’s latest campaign tells that while coffee lovers can enjoy constant high quality, the lives of farmers change positively, thanks to the sustainable methods they use in production. Alfonso Gonzalez, marketing director of Nespresso told: the stories are a good way for making consumers understand how their daily cup of coffee ends up on the table. //
Related news
MaReSz’s Sustainable Event Planning Guide has been published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Association of Event Organizers: Sustainable Event Organization Guide Published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
According to domestic manufacturing, distribution and trading companies, a possible increase in EPR fees next year could have an inflationary effect.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is on the verge of banning artificial meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Official inspections and significant price reductions for products affected by margin reduction – announced the State Secretary of the Ministry of Finance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

