Nespresso, farmers and sustainability
Nespresso’s latest campaign tells that while coffee lovers can enjoy constant high quality, the lives of farmers change positively, thanks to the sustainable methods they use in production. Alfonso Gonzalez, marketing director of Nespresso told: the stories are a good way for making consumers understand how their daily cup of coffee ends up on the table. //
Related news
DSV’s environmentally friendly warehouse in Szigetszentmiklós has started operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rossmann: consciousness, responsibility, inspiration – three projects, one set of values
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer consciousness is limited by our wallets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >