Nespresso, farmers and sustainability
Nespresso’s latest campaign tells that while coffee lovers can enjoy constant high quality, the lives of farmers change positively, thanks to the sustainable methods they use in production. Alfonso Gonzalez, marketing director of Nespresso told: the stories are a good way for making consumers understand how their daily cup of coffee ends up on the table. //
Related news
The most expensive mistake in logistics is the “it’s the way we used to do it” mentality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New, sustainable corrugated board box from Dunapack – a modern solution for fruit and vegetable packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian companies are not postponing sustainability – ESG readiness shows significant progress
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Price isn’t enough, promotions and re(in)novation are lifting the plane
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Csemege: the taste and essence of an era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone to expand yogurt plant in Canada
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

